3 Haziran 2013 Pazartesi

bu sektörde yeniyim


İlk defa böyle bir sektöre giriyorum yani film sektörüne aslında programlar ile uğraşıyordum ancak zorlu oluyor programlar ve benimde cok fazla vaktim olmuyor hayat şartları nedeniyle değişiklik yapayım dedim ve diğer sevdiğim bir konu olan film sektörüne girdim ee tabi film sektörü deyince yanlış anlaşılmasın yönetmen yada bir oyuncu değilim web siteleriyle uğraşıyorum neyse bu sektöre girmeden önce programlar ile uğraştığımı söylemiştim bu program sitemde de filmler paylaşıyordum ancak çok seçici davranıyordum güzel filmleri sadece yayınlıyordum ancak zevk meselesi işte herkesin zevki farklı oluyor bende madem ki film sitesi olucak ozamansa herkezin zevkine uygun olan filmleri paylaşırım dedim komedi romantik dram aksiyon tarihi western hiçbir ayrım yapmıyorum sürekli olarak sitemi güncel tutuyorum ve hergün en az 12 film yayınlıyorum sitemi açalı henüz 1 ay bile olmamışken anladım ki doğru yolda ilerliyorum çünkü şuanda sitemin hiti 4000 lere ulaştı ve ben çok mulu oluyorum daha çok kişiye hizmet verebildikçe öyle işte daha ne diyebilirimki hepinize teşekkürlerimi sunuyorum

www.Birfilmindir.org -- Özkan
Film indir
Tek Link Film indir
Film sitesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder