27 Haziran 2015 Cumartesi

Annemi Öldürdüm 2009 Türkçe Dublaj Ücretsiz Full indir

Annemi Öldürdüm – J’ai tué ma mère 2009 Türkçe Dublaj Ücretsiz Full indir


Annemi Öldürdüm 2009 Türkçe Dublaj Ücretsiz Full indir (2)

Vizyon Tarihi:

24 Eylül 2010


Yapımı :

2009 – Kanada


Tür :

Biyografi ,  Dram


Süre:

96 Dak.


Yönetmen :

Xavier Dolan


Oyuncular :

Xavier Dolan ,  François Arnaud ,  Niels Schneider ,  Anne Dorval ,  Suzanne Clément


Senaryo :

Xavier Dolan


Yapımcı :

Xavier Dolan ,  Carole Mondello


Diğer Adı :

I Killed My Mother


Cannes’ın en çok konuşulan filmlerinden olan Annemi Öldürdüm, aynı zamanda Kanada’nın Oscar aday adayı oldu. Filmin merkezinde, annesini sevmeyen eşcinsel lise öğrencisi Hubert var. Annesinin düzenbazca manevralarından ve suçluluktan bunalmış, onu küçümsemekten kendini alamıyor. Bu aşk/nefret ilişkisinin kafa karışıklığıyla Hubert ergenliğin gizemlerine sürükleniyor. Henüz yirmi yaşındaki Xavier Dolan yazıp yönettiği ve başrolünde oynadığı ilk filminde son derece açık sözlü.


2009 Cannes Yönetmenlerin On Beş Günü: Sanat-Sinema Ödülü, Genç Bakış Ödülü, SACD Ödülü

2009 Vancouver En İyi Kanada Filmi


Yapmadığı ev ödevi yüzünden yalan söyleyen Hubert, annesi Chantale tarafından sınıf arkadaşlarının önünde azarlanır. Arkadaşı Antonin ile paylaşacağı bir evde daha özgür yaşamayı hayal eden Hubert, konuyu annesine açar ve destek görür. Ancak ertesi gün annesi küçük olduğunu ileri sürerek taşınmasına izin vermez. Hubert okuldan kaçar, Chantale, sonunda onu nehir kıyısında bulur.


 



Annemi Öldürdüm 2009 Türkçe Dublaj Ücretsiz Full indir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder