25 Ekim 2015 Pazar

Kimim Ben 2014 Türkçe Dublaj Ücretsiz Full indir

Kimim Ben – Un illustre inconnu – Nobody from Nowhere 2014 Türkçe Dublaj Ücretsiz Full indir


Kimim Ben 2014 Türkçe Dublaj Ücretsiz Full indir (2)


Yapımı : 2014 – Fransa

Tür : Dram , Gerilim

Süre: 118 Dak.

Yönetmen : Matthieu Delaporte

Oyuncular : Mathieu Kassovitz , Marie-Josée Croze , Eric Caravaca , Ludovic Berthillot , Olivier Rabourdin

Senaryo : Matthieu Delaporte , Alexandre de la Patelliere

Yapımcı : –

Diğer Adı : Kimim Ben?


Sıkıcı hayatından bıkan bir emlakçı, zamanla insanlarla tanışırken farklı kimliklere bürünür…Başrollerinde, ‘Amelie’ ve ‘Munich’ gibi filmlerden de hatırladığımız Mathieu Kassovitz’e, Marie Josee Croze ve Eric Caravaca’yı izlediğimiz yapımın yönetmen koltuğunda ise, Matthieu Delaporte oturuyor.


 



Kimim Ben 2014 Türkçe Dublaj Ücretsiz Full indir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder