29 Ağustos 2016 Pazartesi

Hesaplaşma 2016 Türkçe Dublaj Ücretsiz Full indir

Hesaplaşma – Misconduct 2016 Türkçe Dublaj Ücretsiz Full indir


Hesaplaşma 2016 Türkçe Dublaj Ücretsiz Full indir (2)


Vizyon Tarihi: 26 Şubat 2016

Yapımı : 2016 – ABD

Tür : Dram , Gerilim

Süre: 106 Dak.

Yönetmen : Shintaro Shimosawa

Oyuncular : Al Pacino , Anthony Hopkins , Josh Duhamel , Julia Stiles , Malin Akerman

Senaryo : Simon Boyes , Adam Mason

Yapımcı : Jonathan Sanger , Eric Brenner

Diğer Adı : Beyond Deceit


Ben Cahill (Josh Duhamel) New Orleans’ta çalışan, yükselme hırsıyla yanıp tutuşan genç bir avukattır. Eşi Charlotte (Alice Eve) düşük yapınca çift birbirinden uzaklaşmaya başlar. Bu olaydan sonra kariyerine daha da fazla ağırlık vermesi nedeniyle davalarında büyük başarılar elde etmeye başlar. Bu sırada üniversitede yıllarındaki kız arkadaşı Emily (Malin Akerman) ile yeniden yolları kesişir. Çok büyük bir ilaç şirketinde çalışan ve şirketin sahibiyle ilişki yaşayan Emily, Ben’e şirketi ve patron Charles Denning’i (Anthony Hopkins) çok zor durumda bırakacak bazı belgeleri sunmayı teklif eder, nitekim sevgilisi onu sürekli ihmal etmektedir ve intikam almak ister. Ben ve çalıştığı avukatlık firması için bu çok büyük bir fırsattır, ancak Ben kısa sürede kendini rüşvet ve birçok karanlık işin orta yerinde bulacaktır.

Ben Cahill New Orleans´da prestijli bir hukuk firmasında çalışan genç ve hırslı bir avukattır. Acil servis doktoru olan Charlotte ile evlidir. Charlotte’un düşük gebelik yapması, kariyerlerine ağırlık vererek birbirlerinden kopmalarına vesile olur.Ben‘in de hukuk firmasında daha uzun saatler çalışması büyük davalar alması ve bu davaları kazanması ile neticelenir. Ben basarili oldukça, Charlotte’ten uzaklaşmaya başlar.

Üniversiteden eski kız arkadaşı Emily Hynes, bir anda Ben´in hayatına girer. Emily ilaç endustrisinin dev firmalarından birinde çalısmaktadır ve şirketin CEO´su ile ilişki yaşamaktadır. Emily milyarder erkek arkadaşı tarafından devamlı ihmal edildiği için kendisini üzgün ve yalnız hissetmektedir. Emily, Ben’e ilaç şirketi ve CEO´su na şahsi olarak zarar verecek gizli bilgileri vermeyi teklif eder.

Boyle bir dava hukuk şirketi icin altın fırsattır. Ben şirketin kıdemli ortağı olan Charles Abrams´a bu konudan bahseder. Bu davayı kazanmak Ben’e firmada ortaklık şansı verecektir. Abrams bu davayı almayı kabul eder ve Ben’i kanıtın kaynağı için uyarır.



 



Hesaplaşma 2016 Türkçe Dublaj Ücretsiz Full indir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder