30 Temmuz 2015 Perşembe

Yetenekli Eller Ben Carson Hikayesi 2009 Türkçe Dublaj Ücretsiz Full indir

Yetenekli Eller Ben Carson Hikayesi – Gifted Hands: The Ben Carson Story 2009 Türkçe Dublaj Ücretsiz Full indir


Yetenekli Eller Ben Carson Hikayesi 2009 Türkçe Dublaj Ücretsiz Full indir (2)

Yapımı :

2009 – ABD


Tür :

Dram


Süre:

86 Dak.


Yönetmen :

Thomas Carter


Oyuncular :

Cuba Gooding Jr. ,  Kimberly Elise ,  Aunjanue Ellis ,  Alecia Mcgill ,  Alan Wilder


Senaryo :

John Pielmeier


Yapımcı :

Thomas Carter ,  David A. Rosemont


Bir başyapıt adayı film. Filmde bir çocuğun hayatını kurtarmaya çalışan bir cerrahın başarı ve kayıp yönündeki düşünceleri seriliyor.Umudun hala var olduğu ancak ölmediği tek yerden bahsediliyor…


 



Yetenekli Eller Ben Carson Hikayesi 2009 Türkçe Dublaj Ücretsiz Full indir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder