11 Eylül 2016 Pazar

Ben Gazap 2016 Türkçe Dublaj Ücretsiz Full indir

Ben Gazap – I Am Wrath 2016 Türkçe Dublaj Ücretsiz Full indir


ben-gazap-2016-turkce-dublaj-ucretsiz-full-indir-2


Yapımı : 2016 – ABD

Tür : Aksiyon , Dram , Gerilim , Suç

Süre: 92 Dak.

Yönetmen : Chuck Russell

Oyuncular : John Travolta , Rebecca De Mornay , Sam Trammell , Amanda Schull , Christopher Meloni

Senaryo : Paul Sloan , Yvan Gauthier

Yapımcı : Nick Vallelonga , Richard Salvatore


Otoparkta gangsterler tarafından öldürülen bir kadın ve kadının kocası Stanley Hill. Olay anına yakın olan Stanley karısının intikamını alacak ve onu yarı yolda bıraktığı için kendisini asla affetmeyecektir. Karısının cenazesini kaldırmasının ardından hemen olay anına geri dönerek etrafta inceleme yapar ve bulduğu kanıtlar doğrultusunda polislerden yardım almayıp karısına bunu yapanlara aynısını yapmaktır. Fakat çok büyük bir çete ile uğraşmak zorunda kalacaktır ve bu uğraşı tek başına verecektir. İntikam alması gereken bu kadar insan olduğunu hiç tahmin etmeyen Stanley bu işin üstesinden gelecektir. Aksiyon olarak iyi bir film. Filmin yönetmen koltuğunda Chuck Russell yer alıyor. Senaryo ise, Yvan Gauthier ve Paul Sloan’a aittir. Oyuncular Rebecca De Mornay, John Travolta, Amanda Schull ve Sam Trammell gibi isimlerden oluşmaktadır. Filmin en dikkat çeken ismi ise şüphesiz John Travolta olmuştur.


 



Ben Gazap 2016 Türkçe Dublaj Ücretsiz Full indir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder