29 Mayıs 2015 Cuma

Ask Geliyorum Demez 2009 Yerli Film Ücretsiz Full indir

Ask Geliyorum Demez 2009 Yerli Film Ücretsiz Full indir


Ask Geliyorum Demez 2009 Yerli Film Ücretsiz Full indir (2)

Vizyon Tarihi:

06 Kasım 2009


Yapımı :

2009 – Türkiye


Tür :

Komedi ,  Romantik


Süre:

95 Dak.


Yönetmen :

Murat Şeker


Oyuncular :

Sarp Apak ,  Altan Erkekli ,  Tolgahan Sayışman ,  Zeki Alasya ,  Bergüzar Gökçe Korel


Senaryo :

Murat Şeker ,  Selami Genli


Yapımcı :

Murat Şeker ,  Tims Productions


“Aşk Geliyorum Demez” filmi, Mahmutpaşa’da bir han esnafının hikayesini anlatır. Tolgahan Sayışman (Ali) handaki esnaflardan birinin oğludur. Ali, oldukça yakışıklı ve çapkın bir delikanlıdır. Bergüzar Korel (Gözde) ise esnafın çalıştığı hanı satın alan zengin müteahhidin, yardımsever, doğaya ve hayvanlara düşkün kızıdır. Müteahhit, esnafın çalıştığı hanı satın alır ve orayı yıkıp alışveriş merkezi yapmaya karar verir. Han esnafının bir an önce hanı boşaltmasını isteyince esnaf birleşerek bir plan yapar ve Ali’den Gözde’yi etkileyerek hanı kurtarmasını ister. Bir yardım gecesinde tanışan Ali ve Gözde birbirlerinden çok etkilenirler. Esnafında yardımıyla yapılan planlarla komik ve romantik bir hikaye başlar.


Murat Şeker’in yönettiği ve Bergüzar Korel, Tolgahan Sayışman, Zeki Alasya ile Altan Erkekli’nin oynadığı Aşk Geliyorum Demez, 06 Kasım 2009’da Tiglon Film dağıtımıyla Tims Productions – Sugarworkz Film tarafından vizyona çıkarılıyor.


Film, bir han esnafının hikâyesini anlatıyor. Ali, handaki esnaflardan birinin yakışıklı ve çapkın oğludur. Gözde ise hanı satın alan zengin müteahhidin, yardımsever, doğaya ve hayvanlara düşkün kızıdır. Müteahhit, hanı satın alır ve yıkıp alışveriş merkezi yapmaya karar verince, esnaf Ali’den Gözde’yi etkileyerek hanı kurtarmasını ister. Bir yardım gecesinde tanışan Ali ile Gözde birbirlerinden çok etkilenirler, komik ve romantik bir hikâye başlar.


 



Ask Geliyorum Demez 2009 Yerli Film Ücretsiz Full indir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder