18 Şubat 2016 Perşembe

Beni Sevdiğin Gibi Sev 2014 Türkçe Dublaj Ücretsiz Full indir

Beni Sevdiğin Gibi Sev – Jackie & Ryan – Your Right Mind 2014 Türkçe Dublaj Ücretsiz Full indir


Beni Sevdiğin Gibi Sev 2014 Türkçe Dublaj Ücretsiz Full indir (2)


Yapımı : 2014 – ABD

Tür : Dram

Yönetmen : Ami Canaan Mann

Oyuncular : Katherine Heigl , Ben Barnes , Clea DuVall , Sheryl Lee , Emily Alyn Lind

Senaryo : Ami Canaan Mann

Yapımcı : Molly Hassell , Ami Canaan Mann

Diğer Adı : Beni Sevdiğin Gibi Sev


Genç bir müzisyen sokaklarda çalarak kendini kanıtlamak için trenlerle seyahat edip sürekli çalışmaktadır. Boşanmış bir anne olan Jackie ise evladının velayetini almak için uğraşan başarılı bir iş kadınıdır.


 



Beni Sevdiğin Gibi Sev 2014 Türkçe Dublaj Ücretsiz Full indir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder