24 Mart 2014 Pazartesi

Kurumsal şirketler SEO yaparken nelere dikkat etmelidir?

Kurumsal şirketler SEO yaparken nelere dikkat etmelidir?

Müşterilerin internet üzerinden alışveriş yapmasının yanı sıra insanların artık en ufak bir bilgiyi bile Google’a sorduğu düşünüldüğünde, internet ortamında müthiş bir potansiyel ve hareketlilik yaşanıyor.


Kurumsal şirketler için SEO neden önemlidir?

Kurumsal şirketler de markalarını ve ürünlerini daha fazla müşteriye ulaştırmak ve satış oranlarını yükseltmek amacıyla son dönemde SEO işlerine yatırım yapmaya başladılar. SEO uzmanları ile profesyonel olarak sürekli çalışan kurumsal firmalar bu ihtiyaçlarını sağlamak amacıyla sonraları kendi bünyelerinde çalışacak personel için yeni birimler oluşturma kararı almışlardır.


Ticaret ve haber sitelerinin SEO’ya verdiği değer

Özellikle ticaret siteleri ürünlerini daha çok ön planda tutabilmek için çeşitli SEO uzmanlarından bir ekip oluşturdu. Bununla birlikte haber siteleri de Google News’i kullanarak daha çok aratılan kelimeler üzerine çalışmalar yaptı.


Kurumsal web siteleri SEO çalışmaları yaparken nelere dikkat etmeli:


  • Anahtar kelimelerinde rekabet oranı var ise, daha basit kelimeler ile çalışmalar yapılabilir. Örneğin; sigorta şirketi yerine, kelimelerin başına ucuz eklenerek ucuz sigorta şirketi kelimelerinden anahtar kelime türetilebilir.

  • Kurumsal web siteleri hangi sektöre yatırım yapıyor ise o alanla ilgili yıllanmış ve arama motorlarının saygısını kazanan sitelerden tanıtım yazısı almalıdır. Güçlü siteler diye alanıyla alakası olmayan web sitelerinden alınan tanıtım yazıları yarardan çok sitenin anahtar kelimesinde gerilemesine yol açacaktır.

 



http://www.ozipixel.com/blog/kurumsal-sirketler-seo-yaparken-nelere-dikkat-etmelidir.html
Kurumsal şirketler SEO yaparken nelere dikkat etmelidir?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder