17 Mart 2014 Pazartesi

Yeni siteler için nasıl bir SEO çalışması yapılmalıdır?

Seo çalışması her web sayfasının olmazsa olmazı haline geldi. İnternet ortamında açılan her yeni domain, ne yazık ki insanlara yararlı olmaktan çok, spam içerik üreterek zarar sağlıyor. Kaliteli içerik ve başarılı web sayfaları için yapılan SEO çalışmalarında, özellikle yeni bir siteniz var ise nelere dikkat etmeliyiz?


Yeni web sitelerini arama motorlarının benimsemesi zaman alacaktır. Kaliteli ve özgün içerik girilmesi bu süreci her ne kadar hızlandıracak olsa da en iyi şekilde doğallıktan yana olmalısınız. Alınan backlinkler ve tanıtım yazıları ile web sitenizi riske atabilirsiniz. Sitenizin daha çabuk indexlenmesini sağlamak amacıyla, tanıtım yazıları almanız size kısa vadede artı değer sağlar. Ancak Google’da henüz yeni yeni çıkmaya başlayan siteniz için birden fazla tanıtım yazısı aldığınızda arama motorunun şüphelenmesine neden olabilirsiniz.


Google her ne kadar yapay zeka üzerine kurulu olsa da, yeni açılan bir web siteye sürekli tanıtım yazısı alınması doğallıktan uzak kaçacağı için hoşuna gitmeyecektir. Fazlaca backlink ve tanıtım yazısı sonrasında web sayfanız arama motorlarında kelimesinde, çok geriye gidebileceği sandbox’a düşmesi de görünen bir durumdur.


Bu yüzden sabırlı bir şekilde, düzenli olarak kaliteli içerik üretmek, kullanıcı odaklı web sayfası oluşturmak uzun vadede size büyük katkı sağlayacaktır. Sosyal ağların kullanımı da etkileşim anlamında büyük ziyaretçi akışını sağlayabilir.


Not: Tanıtım yazısı ve backlink zararlı değildir. Yararı olmasına karşın fazlası ve zamansız kullanımı şiddetle tavsiye edilmez.



http://www.ozipixel.com/blog/yeni-siteler-icin-nasil-bir-seo-calismasi-yapilmalidir.html
Yeni siteler için nasıl bir SEO çalışması yapılmalıdır?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder